lørdag den 20. marts 2010

Overspringshandling eller kagebalance.


Tja..sådan kommer bananer ind imellem til at se ud. Nogle dage er de væk i en ruf, andre gange er jeg bare nød til, at lave smootie eller banankage. Jeg  nænner nemlig ikke, at smide dem ud. Så i dag blev det banankage. Jeg var nok ved at gå lidt død i kagebalancen igen, ikke mindst efter det kedelige regnskabs værk. Det er slut og livet kan gå videre.

Det er vel egentlig, hvad jeg vil kalde overspringshandling. Dem er jeg forøvrigt mester i. Jeg kender dem lige så snart, de stikker næsen frem. Ubs.. så kom jeg lige til, at gøre noget andet end det jeg burde.
Så altså det blev kage, med glasur rørt med varm hyldebærsaft.  Det skulle jeg så nok ikke, lige have gjordt. Det er ikke ret kønt eller særligt delikat en kulør. Jeg syntes jo ellers at farven på den smukke hyldebær saft er så flot, men ikke her.








1 kommentar: