lørdag den 31. juli 2010

Nu med hår....




Jeg har lige været et smut forbi en have, som har den mest fantastiske Parykbusk. Den er meget gammel og står lige nu i fuldt flor. Der er lige meget af den, både ud over hækken, som inde i haven. Egentlig en besynderlig busk. I den selv samme have, som ikke er særlig stor, er der utrolig frodigt og velplejet. Havens ejere har lige her i foråret bygget et nyt drivhus. Det tidligere var et helt almindeligt alu drivhus.
Jeg forstår godt at de er glade for dette søde lille træhus, med støbt grund.




3 kommentarer:

  1. jamen det var de vildt frodigt...noget jeg aldrig har set før...en parykbusk....vildt og voldsomt....og det yndigste drivhus...sikken et skønt sted....

    SvarSlet
  2. For ca. 26 år siden boede jeg selv i huset. Allerede på det tidspunkt var busken stor og meget frodig. Den er lidt sjov. Ja huset er meget fint.

    SvarSlet
  3. Du godeste for et pragteksemplar, aldrig tror jeg, at jeg har set så flot en parykbusk, fantastisk Anne.
    Drivhuset er sødt, godt at det af aluminium blev udskiftet med dette.
    Jeg kan godt huske da min datter flyttede hjemmefra for år tilbage, det var en underlig fornemmelse, for som Lene skriver, så har vi jo opdraget dem til at blive selvstændige mennesker, men det er lidt mærkeligt den dag det så er realitet.

    SvarSlet