lørdag den 19. marts 2011

Bil og pil.

I morgen, søndag, drager Kim og jeg til Hillerød og Auderød. Dog først hen på eftermiddagen. Jeg har en morgenvagt, så derefter sætter vi kursen mod Sjælland. Vi får nogle timer sammen, på udflugt. Der skal kigges på en Land Rover og jeg skal hente noget pil, hos Arresø Pil.  Jeg vil gerne se pilen inden jeg køber den, og når nu vi også skal kigge på bil, så passer det hele jo fint sammen. Jeg kan fylde bilen op og skal ikke vente på fragtmanden. Pil skal jeg have i blød under alle omstændigheder, da jeg har kursus her hjemme fra d. 27 til den 30 marts. Hele holdet kommer fra Sjælland, og de havde spurgt om der var noget de skulle tage med fra Sjælland, men de har nok ikke forestillet sig at jeg lige skulle have 100-150 kg. pil i bagsmækken. Jeg regner det såmænd ikke for noget at kører, så vi får en hyggelig tur ud af det, helt sikkert.

Fortsat god weekend....

1 kommentar: