fredag den 26. august 2011

Revolution.....



bliver det jo nok ikke til, mon dog. Det er alt for krævende. Men ikke destomindre er der udskrevet valg, så d. 15 september er der indkaldt til valgflæsk, hos Gert og Bodil. Det glæder vi os meget til. Det plejer at være utrolig hyggeligt og mættende. Så må vi se hvad resultatet bliver. Forventningerne er ikke store, vi ved hvad vi har, så hvorfor tage chancen. Vi får se. Valgkampen kommer til at fortsætte, med endnu større  kraft end den har kørt med i meget lang tid. Jeg har ikke tænkt mig at bruge meget tid på det, TV har vi ikke og avisen skal nok forsyne os så rigeligt, med prognoser og analyser af den ene og den anden ekspert, som gider udtale sig, med eller uden honorar. Jeg ved hvor jeg står og om ikke andet, så kan jeg da tage en tur op i landsbyen, med den røde fane. Jeg ved  at jeg bliver ene om mine optøjer, men lidt har som bekendt også ret. 
Hvis der er nogle som vil være med, så sig til, territoriet kan sagtens udvides til at række uden for Rostrup.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar