søndag den 6. november 2011

PIL, pil, flet, Flet, Kursus.

Ja så gik endnu en weekend. " Novemberpigerne" har været her, igen, det er 9. år i træk den første weekend i november. Der er fuld koncentration og hygge, god mad og fine kurve og foderhuse. Vi kender efterhånden hinanden, det er rigtig hyggeligt.
Vi blev opmærksomme på at døren til mit værksted , da heldigvis er så bred, at der kan passerer en rolator, sådan bare for at være på forkant til vores 25 års jubilæum.
Nu er det tid til et glas vin og så avisen. Såkaldt fyraften.

3 kommentarer:

  1. Mysticia, desværre har jeg ikke taget billeder fra kurset. Jeg mener at jeg tidligere har lagt billeder ind fra nogle af kurserne. Det er ikke så meget fotoagtigt jeg gør i, når jeg har kursus.På min hjemmeside, som har samme titel, som titlen på den første af mine flettebøger (pileflet til folk og fæ), er der foto, men dog nogle gamle nogle, da jeg ikke kan finde ud af at lægge fotos ind på den.Irriterende.

    SvarSlet
  2. Hvor skønt med sådan nogle novemberpiger! Traditioner som det tilbagvendende piletræf er bare så dejlige.
    Lene

    SvarSlet