fredag den 6. januar 2012

Så smykker jeg mig.

Dagens post bragte mig en lille pakke. Den indeholdt de øreringe som jeg havde bestilt hos Krokade.

De var smukt indpakker i disse små lilla poser.


Det fremgår ikke så tydeligt her, men det par som har blomsten på er dybt vinrøde og parret med hjertet er mørkegrønne. De små spidse blanke er en bonus gave fra Bettina. Meget sødt af hende. Jeg har allerede kig på et andet par, som jeg vel er nød til at eje. Ja sådan er det vel, man må eje.
Jeg er nu ellers ikke typen som absolut må EJE, ting. Men en gang imellem så fanges jeg, ikke mindst af øreringe.
For det første har jeg haft huller i ørene siden jeg var 17 år gammel. For det andet, så føler jeg mig helt nøgen uden, det er underligt. Det kan måske lyde mærkeligt, jeg tåler kun øreringe som hænger, ikke dem som sidder tæt til øreflippen. Jeg får straks røde flipper, de hæver og det er ret ubehageligt. Det er sådan noget men forbinder med, at man måske lige har fået lavet hul i ørene.  Nå men sådan er det, jeg elsker den der daskende fornemmelse, som de hængende øreringe giver.
Underligt som man kan vænner sig til hvad som helst her i livet.
Det der med at vænne sig til hvad som helst, er en af mine kæpheste. Men det bliver på et andet tidspunkt.

Glædelig fredag aften.

2 kommentarer:

  1. Flotte smykker og dejlig blog. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  2. Aj hvor er de fine...jeg er ikke så god til øreringe der hænger, men det kunne da godt være man skulle overveje at prøve dem der hænger igen...mana kan vel vænne sig til det:-)

    SvarSlet