mandag den 18. september 2017

Blå agerpiber på rad.






Agerpiberne jeg samlede i skoven, er nu ved at blive vævet ind i et hør bånd.  Om det kommer til at fungerer, det må tiden vise. Jeg har en klar ide om hvad jeg vil med båndene, der skal være flere af dem.




 De små piber er blevet farvet blå indvendigt. Hyggeligt pillearbejde.

Der er pil i blød, så ind imellem fletteriet laver jeg også andre ting. Ja, jeg kan jo slet ikke lade være.












Lige nu fælder hønsene, så jeg samler fjer op.  Ingen kan jo vide, hvornår man lige står og mangler en hønsefjer.  Papirlers  "posen" brændte jeg i brændeovnen i går. Nu skal den poleres med bi voks, jeg skal bare lige have fat i noget først.   Der er flere i ovnen, som jeg håber overlever brændingen.



Alt mit skrammel på arbejdsbordet, er både inspirerende og distraherende.  Der er flere ting i gang , på en gang.  På et tidspunkt skal jeg rydde bordet for at få ro for øjet, det kommer, det ved jeg. Men lige nu leger jeg.  





Ingen kommentarer:

Send en kommentar