fredag den 1. januar 2010

2010 er her, sådan stille og roligt.

Dejligt at starte det nye år, uden at have ondt i håret. Det passer mig bare så fint. Jeg gider simpelthen ikke at bruge, en hel dag på at finde balancen i hele systemet igen. Jeg var lige rundt et par steder, i Rostrup i går aftes for at ønske godt nytår, inden jeg kørte hjem i seng. Der stod morgenvagt på programmet kl. 7 her til morgen.
Jeg registrerede at Kim kom hjem ved 02.30 tiden, tror jeg nok. Han har sikkert sovet længe.
Ude er det enormt koldt, det barfryser og det er lidt mere end almindeligt friskt at gå derude. Kim og jeg gik en tur i eftermiddag, bare "jorden" rundt. Det var koldt nok, Luften er dejlig men det er nu ikke særlig kønt mere. Jeg mangler de helt fantastiske bunker af sne, som i sidste uge dalede ned over os. Det er så smukt og tyst. Det andet her er unægtelig, noget mere pågående og råt.




Lige inden snevejret satte ind i sidste uge, var Kim og Haldur på rævejagt. De kom hjem og var meget stolte begge to.      






Ræven, havde dagen efter forvandlede sig til en flot sneræv, som var meget dekorativ, som den hang der på vildtkrogen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar