torsdag den 31. december 2009

Nytår

Nytåret tilbringer jeg på en aftenvagt.  Det bliver helt sikkert både roligt og hyggeligt. Vi er fire på arbejde denne eftermiddag/aften. 
Beboererne skal i det fine tøj og der skal spises lækker mad, med tilhørende drikke, til dem som nu bryder sig om slige sager.
Ved 19.30 tiden mødes vi med de øvrige beboerer og ansatte på afd.2, i vores fælles cafe', hvor vi spiser kransekage og skåler med hinanden på et godt nyt år. 
Kim må klare sig selv her i aften. Han går nu nok på besøg, hos nogle af de andre i landsbyen, hvor vi bor. Jeg kan så hænge på når jeg har fri. Der vil, for mit vedkommende, dog ikke blive tale om det store natteraid. Jeg har en morgenvagt kl. 7 0 dut, imorgentidlig. Det er ikke ligefrem en dag hvor vikarer står på ryggen af hinanden, for at få arbejdet nogle timer ind. Helt fint med mig, jeg tager lige nogle dage nu. I næste uge er jeg nemlig ikke, tilsinds at være tilrådighed.
Det er nu lidt underligt, ikke at skulle fejre aftenen med gode venner, som vi plejer.
Jeg håber at i alle må få en dejlig aften og komme ind i det nye år med bare en anelse stil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar