fredag den 29. januar 2010

Weekend, med inhalation.

Det er weekend, med udsigt til ikke at skulle noget arbejdsrelateret, dejligt. Men fandme om ikke jeg nok må erkende, at de kommende dage skal tilbringes, med hovedet hen over et fad med varm salvia- eller kamilledamp. Nu har jeg været forkølet siden før jul, det har sådan set gået meget godt, massere af næsepudspapir er blevet brugt, men det har nu ikke hindret mig i at arbejde, hverken her hjemme eller ude af huset.
Desværre tror jeg, at jeg nu mærker følgerne af, at ignorere den aktuelle tilstand jeg faktisk har befundet mig i. Men...det er der altså bare ikke lige tid til. Jeg har en kurv som skal være færdig i dag, en tur i byen, i Odense, sammen med de øvrige vikarer det er i aften  og så er der jo lige besøg af gode venner i morgen aften til noget lækker mad. Så altså, der er ikke lige plads til, at gå ned med bihulebetændelse, som jeg stærkt tror denne snotnæse har udviklet sig til.



Nu inhalerer jeg lidt af disse gode damp og tager mig sammen, ud i verden og køben ind, hjem og måske lige inhaleren lidt igen. Ja så må vi se havd resten af dagen byder på. Jeg vil nødig skulle sende afbud til i aften, der er nogel som har taget initiativ, til at vi skal lave noget andet, end lige arbejde sammen, jeg håber jeg holder så længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar