søndag den 17. januar 2010

Snefald og søndagstrafik, nu med lastbiler i overhalingsbanen.

Det begyndte at sne her i eftermiddag. Det syntes jeg stadigvæk er smukt og glæder mig over lyset som følger med.
 Jeg må dog indrømme, at jeg godt kunne have undværet, at det lige skulle være når jeg skulle ud at køre bil. Så da kurset var slut kl.16 var der et pænt lag sne, som havde konsistens som brun sæbe. Bilerne kørte meget forsigtigt på motorvejen, i forhold til hvad der er almindeligt sådan en søndag seneftermiddag. Jeg tror hastiheden var ca. 80 km i timen. Bilerne lå rimeligt tæt, og i en lang linie. De eneste der tilsyneladende skulle presse farten op var lastbiler med anhænger, de skulle overhale med 100km. i timen.  Nu kunne de endelig komme til at ligge i yderbanen...Yes hvor dygtig kan man lige være.
Det tog selvsagt lidt længere tid at køre hjem, end jeg have regnet med, men skidt pyt jeg skal ikke op tidligt i morgen. Ren luksus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar