mandag den 1. februar 2010

Dage med Baskets4life.

Hvis ellers vejret tillader det, kører jeg imorgen til Hørning, op til Ane. Baskets4life samles der for at flette firkantede kurve. Den meget dygtige kurvemager Rainer Groth kommer fra Lichtehfelt og underviser os , de kommende tre dage. Det bliver godt at være den som skal modtage. Jeg har tidligere flettet firkantet, men det er sgu aldrig blevet ordentligt firkantet. Hjørnerne bliver ikke skarpe nok. Rainer kan bare det med hjørner, han er i det hele taget en enorm gedigen kurvemager. Det er dejligt, jeg er vild med godt håndværk.
Nu får vi se om der er nogle af os, som kan lave noget ordentligt. Men det tror jeg nu nok, med god vejledning kommer man langt.
Jeg glæder mig til at se dem alle igen, der bliver altid tid til snak og grin også.
Den lovede snestorm må lige vente, til jeg er ankommet hos Ane.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar