søndag den 14. februar 2010

Garn og lydbog.

Jeg havde ellers planer om, at være lidt effektiv med oprydning i spisekammeret. Det trænger til en ordentlig omgang. Men jeg gider ikke, det må være slut med arbejde for i dag. Nu går jeg ind i sofaen, smider mere brænde på ovnen og beynder at vinde et fed garn op. Måske bliver strikketøjet til lidt, måske ikke. Men det er da en start at garnet er tilgængeligt. Jeg har en påbegyndt trøje, til lille niece Frigg. Den vil jeg gerne gøre færdig, inden jeg starter på noget andet. Hurtig strikker er jeg ikke og der strikkes heller ikke så kontinuerligt, men jeg kan godt lide at strikke. Med min nuværende lydbog på maskinen, bliver jeg nok der til jeg ikke ønsker at være i lodret længere.



1 kommentar:

  1. Hvad kan den ting, der ligger oven på dit garn?

    SvarSlet