fredag den 26. februar 2010

Godt morgenselskab.

Huset er stille, Kim er på rævegravslukning og Toke er hos sin kæreste. Så det betyder te og et par af mine gode bøger. I dette selskab, er det muligt at drømme sig både ud i have hverdagen og over i drivhuset. Ikke at det drejer sig om et orangeri, her hos mig, men mit drivhus hygger jeg mig ret meget med. Kim og jeg bruger det faktisk meget, forår og kølige sommer aftener. Her er der drukket mange glas vin og spist gode måltider. Vi ser frem til lune tider.


2 kommentarer:

  1. Det lyder altså dejligt med sådan et drivhus man også kan sidde inde i :-)

    SvarSlet
  2. I år skal vores drivhus også bruges til noget sådant...tidligere år har det været fuglehus...nu er fuglene flyttet til bedre lokaliteter :-)
    Jeg ser frem til Claus Dalbys nye bog om Juleroser/Påskeklokker...håber snart min arbejdsplads køber den hjem .

    SvarSlet