fredag den 26. marts 2010

Reperationsalder.

Tja det må jeg vel erkende, sådan er det. En kindtand må ud i dag. Den er død og er ved at lægge an til ballade. Så nu ryger den. Jeg har intet i mod at komme hos tandlægen, der kan man som regel, lige ligge 10-15 min. og små sove. Det skyldes nok, at jeg ikke har haft nogle nævneværdige og voldsomme reperationer. Men tandløs, det er jeg lidt ked af at skulle være.  Men den står ikke til at redde. Helt tandløs bliver jeg selvfølgelig ikke, men det er nok mest tanken.

Glædelig fredag til jer alle.

2 kommentarer:

  1. godt det ikke er mig....... ;-)
    Troede egentlig at man skulle have en tandlæge attest (eller noget i den stil) før de ville "pille" ved hjertet. Men det var måske i gamle dage...

    SvarSlet
  2. Nej sådan er det ikke helt, Vivian. Tandlægen skal vide, at jeg har pacemaker og at jeg får blodfortyndende medicin.INR Tallet som fortæller hvor hurtigt dit blod størkner, skal han også kende. Ikke at man forbløder, af at få trukket en tand ud, men der kunne være andre indgreb, hvor en blødning kunne være sværere at stoppe.Kortet hvorpå der står at jeg er pacemaker bruger har man altid med sig, just in case.

    SvarSlet