mandag den 26. april 2010

Efter at have udført listens gøremål og nydt min frokost i drivhuset, vil jeg sætte mig i den gamle Berlingo, finde Kolding og derefter Vamdrup. Hvad laver man så i Vamdrup, en almindelig flad mandag aften. Tja, de der boende, gør sikkert det folk flest gør.
 Men jeg skal mødes med medlemmer af Danske kunsthåndværkere's sydgruppe. Der er forårs møde og vi skal i Vamdrup Bio og se 4 kunstfilm, derefter kaffe/te og forhåbentlig kage. Vi vil evt. hver især fortælle lidt om hvad vi er optaget af lige nu, hvad arbejdes der på, hvad er spændende i øjeblikket.
Jeg glæder mig til at se filmene og høre hvad der rør sig inden for de forskellige områder. Mit underskud på kunstbalancen, er ved ta være ret stort. Så det bliver fint at få fyldt lidt på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar