onsdag den 14. april 2010

Morgen med mosekonen.




Ja, så kom jeg da ud af den varme vandseng. Kl. 6 0 dut. Vidunderlig morgen, med mosekonebryg og udsigt til smukt vejr. Men noget var da ikke helt i orden, måtte lige tjekke kalenderen. ganske rigtigt, der stod 16-22 på afd. 2. Nu kan man jo undre sig over at jeg ikke ved hvad tid jeg skal møde, men jeg har ikke faste timer, er tilkaldevikar og derfor ved jeg ikke altid, om jeg skal af sted eller ej. Det passer mig fint.
Nu er der så udsigt til morgensol og dagens komme, te og et par opgange på strikketøjet. 

Herlig dag til jer alle... som er oppe  så tidligt.

1 kommentar:

  1. meget smukt og stemningsfuldt billede du har taget...og morgener er fantastiske...holde selv rigtig meget af tidlige morgener..lige når al "bryggen" stadig ligger som en dyne og så netop opleve hvordan den slipper sit tag lige så stille.....

    SvarSlet