torsdag den 20. maj 2010

Tænk at være en af de få udvalgte..






Nå det kommer nok også bag på jer, at jeg tilhører kategorien, UDVALGT. Ja, det er ikke noget jeg tidligere har fortalt om. Der er jo ikke grund til at gå her og prale. Nogle kunne gå hen og få frygtelig ondt, i det man i almindelighed sidder på. Endnu en gang er jeg blevet ringet op, som en af de få i denne verden. Det drejer sig om, at jeg, hvis jeg lige tegner et abonnement på en af de store aviser, så får jeg helt GRATIS en bærbar computer oven i hatten. Det lyder jo besnærende og så alene ordet GRATIS, ja den kunne måske godt gå hen og fange. Men med aviser, som med alt det andet, som rigtig mange firmaer  har udvalgt mig til at være modtager af, sådan helt GRATIS, så er det jo altid betalt. Der er simpelthen ikke noget som er GRATIS, der er altid en omkostning på et eller andet plan. Men det skal nu ikke forhindre mig i ,at sole mig lidt i det at være UDVALGT, sådan helt specielt. Jeg håber rigtig meget, at der er andre af jer som måske vil være lige så heldig, at få denne fantastiske oplevelse, bar en gang i livet.


Glædelig solskinsdag.

6 kommentarer:

  1. Åhhhhh er du også een af de udvalgte :-))

    Vi kan lave en klub for de "få udvalgte" ;))

    Men udvalgt er du helt sikkert hvis solen skinner hos dig...Idag er det bare gråt over Roskilde...

    Ha'en dejlig dag :-))

    SvarSlet
  2. jamen jeg er da også med i klbben UDVALGT...faktisk har de lige ringet fra et af e store dagblade... men hed hensyn til solskin er jeg udvalgt i dag, og det er helt gratis...

    SvarSlet
  3. jeg skal også være medlem :-)
    derudover er jeg i dag pr mail blevet kontaktet af Fairy (hedder det rengøringsmiddel det?) de vil give mig en pakke med deres midler, hvis jeg fortæller om deres produkter på min blog??? nej tak, siger jeg bare :-) ...jeg bruger neutral :-)

    SvarSlet
  4. Ja det er da rigtigt, solen har været her hele dagen. Tog lige sidste runde i haven her kl. 22.20. Vidunderligt at være udvalgt til solskin.

    SvarSlet
  5. Herligt at være en af de udvalgte og GRATIS få noget. Vi var engang på en rejse hvor guiden i bussen fortalte at rejseselskabet gav frokost på denne udflugt. Hmmm. Vi undrede os lidt over denne udmelding for udflugten var rimelig dyr.
    Men dejligt at være positiv. Dit billede fik mig til at tænke på at jeg er så heldig at jeg har fået skvalderkål i haven. Helt gratis!! Herligt ikke? God pinse!

    SvarSlet
  6. Skvalderkål har jeg i kilometervis. Hvis
    vi skal spise os af med det, så er jeg bange for at vi bliver alt for sunde. God pinse selv.

    SvarSlet