torsdag den 10. juni 2010

Gåsehaven har sendt....


Fra Gåsehavehuset har jeg modtaget en Award. Det er jeg selvfølgelig rigtig glad for. Glad for at nogle læser med her på siden og glad for påskønnelsen. Tak Charlotte.

Hvis jeg skal prøve at skrive 7 ting om mig selv, bliver det sådan lige umiddelbart:

Jeg kan ikke fordrage sport.

Jeg kan lide at løbe på rulleskøjter.

Jeg er meget glad for kager og slik, spiser det med stor fornøjelse og god samvittighed.

Har rygrad som en sytråd, hvad ovennævnte angår. Men nyder det meget.

Elsker mine børn og mand meget højt.

Slapper mest af med havearbejde.

Kan ikke undvære te, sort stærk te med mælk.

Jeg forstår at jeg nu skal sende stafetten videre. Det bliver i morgen.

1 kommentar:

  1. Dejligt at læse om dine 7 ting og der er i hvert fald op til flere af dem, som jeg kan nikke genkendende til ☺.
    En rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet