tirsdag den 6. juli 2010

Hilsner og drilleri...


I går var jeg så heldig at modtage dette kort. Det er fra det sidste hold kursister som jeg var sammen med på Samsø. De er søde og driller og takker for indfriede forventninger, så det er jo
 før rigtig dejligt. De siger at jeg har et par røde alpakasokker liggende i Uggerby, til afhentning. Dem kunne jeg faktisk godt have brugt i går aftes, det nåede lige at blive koldt på mine bare tæer, i gummi klip-klapper. Dem er de nu også ude efter, kursisterne, gad vide hvad de mon hentyder til.

 Jeg er ikke sikker på, at mine kursister læser med her, eller overhovedet ved at mit univers eksisterer, men under alle omstændigheder, så mange tak for det dejlige kort. Ja og det med den udeblevne kage, er der forhåbentligt rådet bod på, efter alle er vendt hjem til egne gryder igen.

Holdet der var på højskolen ugen før ( uge25) havde meget svært ved at forstå, at jeg er lidt vild med farvet plastik, ikke hvad som helst, men nogle af de ting som er lidt sjove eller grænsende til rædsel. Af dem, fik jeg den her under viste, rosa farvede Andekande. Den er da sød.


Jeg vil nu lige tage en lille runde med Anden og så se at komme i sving med kalkningen.

God dag derude i sommer landet.

2 kommentarer:

  1. Det er da dejligt at du sådan bliver anerkendt af dine kursister, og kommentarerne viser jo i kommer rimeligt tæt på hinanden i løbet af sådan en uge. :-))

    SvarSlet
  2. Og god dag også til dig - det var meget sødt af dine kursister at sende dig et kort.

    SvarSlet