torsdag den 30. september 2010

Elg bestand på Nordfyn.



Nu er det jo ikke kun i Sverige der er elge, godt nok har Annettes Space fremvist nogle meget flotte fotos, af elgen hun rendt ind i den anden dag. Næ her i Rostrup er der også elge, om end i en lidt mindre størrelse. Jeg kan ikke stå for disse to tingeltangel ting, som jeg selv har købt, lysestagen til mig selv og termometret til Kim. Den ene dog mere begejstret end den anden, stagen kan til gengæld drejer rundt når der tændes et lille lys.

Så sig ikke, at her ikke er eksotisk.

4 kommentarer:

  1. Ha-ha. Bare Kim nu ikke skyder elgen (jeg går ud fra at han er den, som ikke er så begejstret?)
    Lene

    SvarSlet
  2. Hvor er de dog herlige, utroligt at Kim ikke var helt så begejstret som forventet.
    Skønne billeder af Tordenskjold på vej til vinterhiet.
    En fortsat rigtig god dag til jer deroppe på Fyn.

    SvarSlet
  3. Ja, jeg forstår da heller ikke Kim ikke er begejstret for elgen...Jeg kan heller ikke ståfor tingeltangel!
    Jeg har haft lidt problemer med at kommentere på din blog her på det seneste, men id ag ser det ud til at virke!

    SvarSlet