torsdag den 3. februar 2011

Afslappet, det blev dagen.

Ikke fordi jeg betragter dagen som afviklet, men jeg har bare lige siddet lidt og set tilbage, på indholdet af denne ret almindelige torsdag. Alligevel ikke som de fleste. Jeg var tidligt oppe, for at starte maskineriet, som kan rører en dej på no time . Derefter gik jeg, mod sædvane i seng igen. Den helt fantastiske fornemmelse af, at have tid til at ligge og små sovet, indtil Kim skulle kører.
Bageriet var en omgang ny bagte boller, som blev indtaget i rigtig godt selskab, Nell og Sweety, var til kaffe og vi fik vendt både dette og hint. Livet byder på så meget, og imponerende som nogle mennesker bare har energi til at fortsætte trods alt. Sådanne kvinder er jeg heldig at kende.
Efter besøget var der lige tid til, at få flettet den kurv færdig, som jeg påbegyndte i går.  Hovedet er som regel fyldt af ideer og projekter. Så i morgen skal jeg videre med det næste.
Dog ligger der forude en vågen nattevagt, den snupper jeg så lige, sover lidt i morgen tidlig og håber på at være i stand til at flette senere på dagen. Som regel er jeg helt zoombie agtig, efter en vågen nattevagt. Nå men det sker så sjældent og det er svært at få nogle til at tage nattevagt. Det er ok med mig, men ikke for tit.

Jeg håber I får en god aften og har haft en god dag. 

4 kommentarer:

  1. Åh, det er ren luksus en gang i mellem, at være oppe og så gå i seng igen, efter at have nydt at lyset kommer frem og den første kop kaffe. Jeg gør det af og til, og det er skønt :o)

    SvarSlet
  2. De vågne nattevagter er en dræber...så er det sagt!! Og selvom du uden tvivl har hentet god energi i godt kvindeselskab, rækker det sjældent.
    Ha en god vagt..trods alt :-))

    SvarSlet
  3. Ja det er ved at lysne derude, Prophecy. Det er simpelthen luksus at have muligheden.

    Annette: Ja dette kan tage livet af de fleste. Jeg kunne ikke sove da jeg lagde mig til aften. Så det er et helt døgn uden søvn, når jeg kommer hjem i morgen tidlig. Pu ha

    SvarSlet
  4. Ja det er rem luksus at kunne gå iseng igen efter at have været stået op...det er sjældent jeg prøver det, men næste gang lejlighed byder det tror jeg at jeg vil gøre det... Godt nok har jeg 48-timers arbejds arbejdsuge, men nattevagter tror jeg ikke er noget for mig...

    SvarSlet