mandag den 18. april 2011

Månetudning.

Den mest fantastiske måne, lå på vejen da jeg kørte hjem fra aftenvagt. Den, altså, månen var kæmpe stor helt orange og lagde op til månetudning. Kim var hjemme da jeg kom, fra vagt. Han havde en længere jagt historie at fortælle, så der gik lige rødvin i den på terrassen. Jeg nåede at få tudet imod månen et par gange, det er ikke til at lade være. Vindstille, fuldt blus på " osten"  og vin i glasset, sammen med min søde mand, som oplever så enormt meget bare på et par nætter i det Tyske svineterræng. Herligt , jeg slukker for tudehornet nu og kravler til søs.

2 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt med en omgang månetudning i godt selskab! Hav en god dag!

    SvarSlet
  2. Tænk at I har så dejligt vejr, at I kan sidde ude sent og nyde hinanden, osten og vinen. Skønt!

    SvarSlet