søndag den 15. maj 2011

Så er der sitning.


Så er jeg hjemkommet, med den fineste stol. Det har været meget dejligt at arbejde med den tykke pil, det er lige mig, med de lidt tykke dimensioner. En rigtig god arbejdsproces, som jeg helt sikker, skal lave en mere af, for ikke at tale om en i børnestørrelse. Jeg har så meget stor pil.
 Det har været rigtig lærerigt, at være på kursus hos Anne Mette. Jeg er blevet vartet op på fineste vis.  Christian lavede mad til Anne Mette og jeg i går aftes, så det var muligt at arbejde lidt videre på stolen, også efter "fyraften" Da jeg var færdig med stolen, havde jeg allermest lyst til, at afmonterer førersædet i bilen og så sidde i min fine stol hele vejen hjem. Umiddelbart er det jo en havestol, men jeg er nu ikke sikker på at min stole nogen sinde kommer ud. Vi har i forvejen liggestole i stuen, som aldrig rigtig er nået ud på terrassen. Så nu supplerer vi lige med en have stol mere.
Det kan på det varmeste anbefales at tage en tur til Hjerm og lave stol. Det har intet med flet at gøre, så alle kan deltage. Ja det kan man selvfølgelig også på flette kurser, men det er jo noget helt andet.
Denne weekend er der blevet boret en he...... masse huller, slået søm i og trukket en hel del ud  igen. Der er knækket en del meget tynde bor, men sådan er det, når vi snakker om 1,5 og 2 mm bor.

God søndag derude.

9 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er det en flot stol. Jeg kan godt forstå, den ikke skal ud i haven. Er den behagelig at sidde i?

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot den stol :-))

    SvarSlet
  3. Wauw en flot stol...og billedet med hynde og kat fortæller at den er skøn 0og den ville jeg hjertens gerne have i min stue.....den ville passe rigtig godt her hos mig ( nå ja det er jo din stol, Anne)...:O)

    Meget smuk...

    venligst Anita

    SvarSlet
  4. Kære damer: Ja jeg er også glad for den. Den er god at sidde i, jeg har lagt et lammeskind i, så er den lidt blød. Anita, tag op Hjerm ( Struer) og lave en sådan på en weekend.

    SvarSlet
  5. Sikke en fin stol; du er da vældig dygtig! Og det lyder dejligt med et lammeskind i den; så bliver den både pæn og hyggelig... :-)

    SvarSlet
  6. Den er simpelthen fantastisk den stol Folehave. Tillykke! Møjmisundelig.

    SvarSlet
  7. Hvor er den fed den stol der...God aften til dig i stolen!

    SvarSlet
  8. Jeg har lagt et lammeskind i den, så er den lidt blødere at sidde i. Jeg glæder mig til at få tid til at lave nogle flere. Ikke mindst en barnestol.

    SvarSlet
  9. Flot Stol :), håber der kommer et kursus hvor jeg kan få det til at passe også :-)

    SvarSlet