lørdag den 3. september 2011

Weekend med camp og dækspark.



Båring Skov strandcamping kan absolut anbefales. Vi har lige haft en enkelt overnatning der, sammen med gode venner. Udsigten var så flot som den kunne blive, dog er billedet ikke godt, men det giver dog en fornemmelse af beliggenheden. Der må vi ned, en anden gang igen. Det blev til en dejlig gå tur og så vin, ost og pølse. Rigtig hyggelig aften. Jan og Bodil bliver en dag mere, Kim og jeg skal videre til 50 års fødselsdag, på Helnæs.


Dagen i går blev store bilkøber dag. Kim og jeg købt ny bil og Toke investerede i sin første nye gamle bil. Efter hans eget udsagn, verdens bedste og hurtigste, der er intet at komme efter der. Ja jeg tror at han bliver klogere. Men lad ham nu bare, jeg håber da at han får ret. Jeg blev ikke helt klar over, om han evt. har siddet ude i den hele natten, sådan bare for at være der, hele tiden. Kæresten har muligvis måtte passe sig selv. Det blive noget lettere for Toke at komme hjem fra kasernen i Skive, nu hvor han selv kan kører. Den offentlige transport passer bare rigtig dårligt.



Jeg krydser fingre for, at han får glæde af den i meget lang tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar