onsdag den 9. november 2011

Varme ører.


Det er lige hvad jeg frem over kan vente mig. Nu håber jeg, at det igår omtalte vejr bare kommer væltende, store kolde hvide flager. Mig vil det ikke gøre noget, med denne dejlig kaninskinds hue, og så i grøn. Det er fødselsdagsgaven fra Kim.
Jeg har faktisk gået rundt her inde i huset, med den på. Lidt for varmt måske, taget i betragtning, at der er fuld knald på brændeovnen. Men hvad søren, det var ikke lige denne formiddag jeg havde brug for at holde hovedet koldt. Der er heller ikke nogle jeg har brug for at koge over af, så jeg går såmænd bare her med hue på.
Glædelig dag til jer alle.

4 kommentarer:

  1. Fed hue...han er da en knag ham Kim. Heldigvis bestemmer man selv om man vil gå med kaninskindshue inde i huset selv om der er fuldt knald på brændeovnen...Det minder mig om dengang min far fik en cykel til hans fødselsdag og han cyklede på den inde i stuen...flere af gæsterne mente at det kunne man da ikke...min fars svar var at det måtte han da vel selv bestemme, det var dog hans stue...

    SvarSlet
  2. Lige nøjagtig Kirsten, sådan er det.

    SvarSlet
  3. Til lykke med fødselsdagen!
    Ja, der er jo flere måder at få varme ører på. Din er en af de mere behagelige.
    Flot hue - som du siger, vinteren kan bare komme an.
    Lene

    SvarSlet
  4. Hovsa, der er en fødselsdag jeg har overset, hjertelig tillykke med dagen.
    Hvor er den skøn, han er god til at finde gaver.
    Ja, hvorfor søren skulle du ikke gå rundt med den skønne hue indendørs, bare for at glædes over den og alt andet.

    SvarSlet