tirsdag den 31. januar 2012

Den lægger guld.




Ja, nu går der nok helt høns i alt her hos mig. Min høne lægger æg, smukke lattefarvede æg. Vi bytter kan jeg forstå. Jeg kommer jo på besøg flere gange i løbet af dage, og har noget spiseligt med.  Jeg tror faktisk at de to trives helt fint i drivhuset. Der er jo både bord og stol at skide på, og det gør de lystigt. Der  graves ligeledes med stor fornøjelse i jorden omkring figentræet. Selv har jeg aldrig formået at få det gravet op, da det har stået der i mange år. Meeenn mon ikke der er noget som tyder på, at dette hønsepar måske får gjort et godt stykke arbejde der.




Når nu de bor i drivhus har de fået navnene DrivaDAN  og Juliana. De er blevet mere fortrolige med mig og vi skal helt sikkert få det fint sammen.


Der må nok også investeres i et par stykker mere, altså høns vel at mærke.

3 kommentarer:

  1. Oh at være en høne...Hos dig må der både skides på borde og stole...det er da et rigtig "drivaliv" de har...
    God aften til dig!

    SvarSlet
  2. Ja selvfølgelig Kirsten, her er der ingen fine fornemmelser.

    SvarSlet