fredag den 24. august 2012

Hvad er nu det for noget....



Ja, det kan der tales meget om. Men det er der nu ikke grund til at bruge tid på, for jeg ved hvad det er. Det er ikke det pureste guld, om end den stråler i al sin glans. Selvfølgelig kan det være svært at vurderer størrelsen, når den ligger der på papiret.

Det er såmænd et massage apparat. Nu er det at jeg nærmest kan se, hvordan der rødmes ude i de små hjem.  Det kan jeg godt forstå, det er også lidt grænseoverskridende, Jeg mener, jeg er jo et meget anstændigt og lidt blufærdigt menneske
. Men jeg syntes den er ret god. Fik den af en veninde, som forøvrigt havde købt 10 stk. De blev delt ud, da jeg var med Baskets4life i Frankrig. En til hver af os 10 kvinder. Den havde vi meget glæde af.



Man ruller simpelthen ringen op og ned af fingrene. Fin massage og det er nemt ikke ud af huset, ikke bestille tid, den kan bruges lige når det passer en selv.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar