mandag den 1. oktober 2012

Rulle rønnen er kommet på græs.



















Som tidligere omtalt, så har jeg en svaghed for små huse. Efter nogen tid under konstruktion er " Rulle rønnen " blevet færdig til indflytning. Den er placeret og der er fin udsigt, enten til skellet imellem nabomarken, hvor råvildtet tit går eller til frit udsyn over markerne op mod vindmøllerne. Herfra kan vildtet følges på meget nært hold. Kiggerten er på plads og jeg glæder mig til at sidde her ude, sove en lille middagslur eller blot glo huller i luften.
Desværre har jeg ikke haft tid til så meget gloning her siden fredag, hvor vognhuset blev opsat. Der har været glade flette kursister både lørdag og søndag. Men den kommende weekend  bliver der tid til vognhus ophold.
Kim siger at man sover dejligt der ude, om end han syntes at sengen er lidt hård. Det må jeg nok lige se at gøre noget ved. Men det er der vel råd for.

God dag til jer alle

2 kommentarer:

  1. Sikke en fantastisk rulle-rønne! Er imponeret og misundelig. Tillykke med den!

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn den rullerønne der...jeg gad godt have sådan en...God aften til dig!

    SvarSlet