søndag den 7. oktober 2012

Velkommen til verden..

den yndigste lille pige er født. Og lille er hun, 49 cm. og 2800 gr. Rent vidunder, hende kunne jeg sidde og kigge på i timevis.
Og jo, jeg ved det jo godt, det er det mest naturlig i denne verden, der findes milliarder af slagsen, men hende her hun slår dem alle. At sidde med en knap et døgn gammel lille yndighed i favnen, det er helt fantastisk.
Kim holdt ud under hele fødslen, som strakte sig over lidt mere end et døgn. Han jamrede og ævlede, vadede uroligt rundt, vågnede om natten og i det hele taget, var han helt ulidelig.
Selv må jeg hold helt ro på, ikke lade mig gribe af alt det som kan gå galt. Jeg tror altid på at det går som det skal, i det tempo som noget sådant jo så går.
Nu er hun her og det er helt ubeskriveligt så sød hun er. Endnu et under er hændt, i denne verden.  Intet mindre.
Vi tilbød faktisk de meget trætte forældre, at vi da kunne tage hende med hjem, så de kunne sove, men trods træthed takkede de nej. Mærkeligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar