mandag den 14. januar 2013

Jeg er blevet væk.




Måske er det en overdrivelse. Jeg er jo lige her, sidder og skriver dette indlæg, men så alligevel, noget af mig er væk. Det lyder sikkert helt skørt og jeg har da også brugt en del tid på at finde mig, men det er ikke muligt. Jeg kommer frem til mange forskellige henvisninger men intet som leder mig ind til min hjemmeside www.pileflettilfolkogfae.dk

Jeg ville ind for at lægge nogle nye billeder ind, hvilket næsten altid, har været umuligt for mig. Irriterende. Der skulle også lige suppleres op med nye kursus datoer her i foråret. Men da fanden om jeg kan komme ind.
Er der nogle af jer som kan komme ind på min side, så vil jeg være meget taknemlig for at at høre fra jer.
Alternativet er vel at jeg må lave en ny hjemmeside, hvor jeg også kan ligge billeder ind uden at det er alt for besværligt.


Solnedgangen fra igår mangler nu ikke forbindelse.

8 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke om min kommentar kom igennem eller blev væk, men nu får du en ny:

    Jeg kan heller ikke kommeigennem til siden, desværre...håber du finder en løsning..:O)

    anita

    SvarSlet
  2. Tak Anita. Så er det ikke kun her, der er noget galt. Jeg må have fat i domænefolkene.

    SvarSlet
  3. Beklager men du er også blevet væk for mig.

    SvarSlet
  4. Jeg kan heller ikke finde dig :-)
    Forhaabentligt har du allerede fundet ud af, hvad der er galt.

    SvarSlet
  5. Hej Anne
    Så fandt jeg dig da igen.... bare på en anden side. Jeg har nemlig også flere gange prøvet at komme ind på pileflet-siden, for at finde dato'er på kurser. Men kan heller ikke komme ind på den.
    Har du en opdateret liste over kurser i foråret?
    Mange hilsner
    Helle

    SvarSlet
  6. Hej Helle. Ja der er sket et eller andet med domæneudbyderen. Jeg må få fat på dem i morgen. Jeg har nogle kurser her i foråret.Jeg skriver ovre hos dig, så kan du forholde dig til evt. datoer, indtil jeg har fået min Pileflet til folk og fæ op igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne
      Så er din side kørende igen, men det ved du sikkert nok :-)
      Jeg har fundet listen med kurser, og overvejer hvornår det passer mig bedst. Jeg vender tilbage når jeg har fået min kalender på plads.
      Mange hilsner
      Helle

      Slet
  7. Helle du skal være så velkommen her på Bolmerodet.

    SvarSlet