fredag den 22. november 2013

Jeg længes...



Efter at se lyset og mærke frosten. I disse meget våde og grå dage, syntes jeg det er ret så kedeligt. Egentlig trænger jeg til luft, men gider faktisk ikke gå ud. Nu er det ikke kun vejret, som har hindret mig i at gå ud, den sidste uges tid. Knæ og fod er dumme. Så varme kerner og benet oppe, er det der har skulle til.


Jeg fornemmer dog en skarphed om morgenen, når vinduerne slåes op. Der er rimfrost og let isskorpe på vandhullet lige uden for vinduet. Herligt.
Der er ingen tvivl om, at hvis der kommer sne, bliver det besværligt og tager tid at komme her og der. Men alene lyset og høj klar himmel, vil jeg nyde.
Så nu venter jeg bare.

2 kommentarer:

  1. Det er også bare skønt med frost og sne :-)

    SvarSlet
  2. Heisann!
    Vakkert er det i alle fall med rimfrost. Håper kulda venter enda litt lenger med å komme for alvor. Det er meldt snø til helga, men jeg tror at snøværet ikke kommer her jeg bor. Et av de få stedene i Norge som slipper måking på søndag! Ha fine dager .....
    Ikke ta Annette på alvor..... ennå lever ho på en romantisk sky ;:OD)

    SvarSlet