onsdag den 8. januar 2014

Snotfanger.

Årstiden byder for mange på snotnæse. I større eller mindre omfang. Selv er jeg af typen, som altid lever med en toiletrulle, inden for rækkevidde. Næsen løber altid året rundt, i større eller mindre grad. Derfor overvejer jeg kraftigt, at strikke mig nogle overskæg, i forskellige farver.


Det er ikke  fordi jeg som sådan mangler overskæg. Det har jeg nok af. Sådan lidt i stil med en italiensk mamma. Men dog ikke i snotfanger typen. Her er det så, at mine overvejelser går i retning af garnrester i mange forskellige farver.

Der kunne laves et til hver kjole, uanset farve. Kan i se fidusen. Jeg kan.

Måske jeg også kunne springe et par dages plukken, med pincetten over. Vis mig forøvrigt lige den mand,som har no.... nok til at plukker sit skæg af, med en pincet, nej vel. De er sgu for pivede.
Kvinder gør det, men vil ikke være ved det.

Dette blot for at videregive en lille let ide, til et håndarbejde som helt sikkert er nyttigt.

2 kommentarer: