onsdag den 7. december 2016

Begrænset udsyn.




 Gårsdagens morgen tur med Haldur, bød ikke på det stor udsyn.


 Alt var meget tyst. Der er noget flot over det som bare svæver. 
 

 Jeg bliver nysgerrig efter at se hvad der er bag det grå tæppe.


 Landskabet kender jeg selvfølgelig . Jeg ved hvad der er bag.


Alligevel måtte jeg gå efter lyden, da jeg kom hjem til egen matrikel.




 Lyden af snakkende svaner, der, er der ikke mange som kan være med, de holder snakken gående nogenlunde i døgndrift. Jeg kender selvfølgelig lyden og ved hvem det er, men spørgsmålet er hvor mange. Der var ikke mange i går. der er af og til hundredvis. Så er det småt med nattesøvn her i huset. De lettede i tågen , skældende og smældende. Blot for at lande på den anden side af hegnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar