torsdag den 2. februar 2017

Man skulle overhovedet ikke være høne.....



Så er der nyt fra hønsegården. Ikke godt nyt sådan er det ikke, her ude på udmarken i Rostrup. Desværre glemte den her boende rævejæger, at lukke lågen ind til hønsegården. Det gør man ikke ustraffet. Ræven lurer lige om hjørnet, det har den gjort før, udskiftningen har igennem årene været jævnt fordelt.
Status lige nu er 2 forskræmte høns tilbage, de har ikke forladt hønsehuset siden ræven snuppe de to øvrige høns og hanen. Skide træt af det er jeg, men jeg må ud på det frie "Tinderhønsemarked " jeg har ladet mig fortælle, at man der kan vælge og vrage. 
Jeg skal ikke underholde så meget her, om ham den herboende såkaldte rævejæger samt hans Tyske jagt terrier. De har frygtelig travlt hver weekend, med at skyde ræve rund om på Nordfyn. De skyder bare ikke nogle her, gravene er tomme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar