lørdag den 9. september 2017

Århus i farver.









I går havde vi aftalt at mødes med Toke, Kira og "Skurken" også kaldet Arn, i Århus. At det lige blev Århus hang sammen med at Toke og Kim skulle til koncert med De Gyldne Løver, Toke er flasket op med deres musik og kan det meste uden ad, hvilket nu går ud over Arn.






Kira og jeg ville gerne på Aros og Arn kan set fra mit synspunkt, lige så godt få det lært, altså det med museer og kunst udstillinger, dem vil der blive ikke så få af i hans liv. Toke og Kim var selvfølgelig med. Ikke mindst er jeg betaget af Olafur Elliassons "Regnbue" den giver et fantastisk kig ud over Århus. At se byen i forskellige farver er jo herligt.




Det var ikke enormt spændende det der ellers var udstillet, ord kan så meget, men det bliver sommetider for fortænkt. Der var et par kæmpe "ballonger" i forhallen som mindede mig meget om min ungdom, massere af farver, glitter glimmer og frynser. De var lidt festlige




Der var meget apropos en sort Lamborghini udstillet, den var temmelig ridset i lakken, at jeg kom til at tænke på Brian Mikkelsenden, ja det ved jeg så ikke hvorfor.




Århus er en dejlig by, der er både noget storby og noget provins over den, som gør den charmerende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar