søndag den 3. september 2017

Håbet, ved fyret.

Jeg fortalte for et par indlæg siden at vi i gruppen Basket4life, havde hængt udstilling op i Bovbjerg fyr. Der hænger "man" en måned af gangen, så nu var det tid til at tage det hele ned igen.
Da jeg havde haft et par dage i Viborg hos Skurken, tog jeg direkte der fra og ud til vestkysten. Vejret var pragtfuldt, bølgerne bruste og stenene var der i million vis. Jeg har en stor svaghed for søpindsvin/sø mus, som jeg var heldig at finde 11 stk. af på kort tid. Hvor der er sten er der forsteninger.






Der var op til flere  Paraglidere. Det ser dejligt ud, sådan bare at hænge der oppe i det fri.







Elisabeth Borch er kunstneren bag en meget flot installation, som er lavet uden for fyret, som betragtes fra jorden og ikke mindst fra toppen af fyret, for at få det fulde billede af værket " Håbet" Jeg kan kun på det varmeste anbefale en tur til Bovbjerg, for at se denne installation .  Du får lidt flere oplysninger om projektet, som er lavet i samarbejde med en masse frivillige

http://dagbladet-holstebro-struer.dk/lemvig/1000-tabte-gummihandsk








Ingen kommentarer:

Send en kommentar