mandag den 25. september 2017

Jeg bleger tænder.


Nå, tænker du, hun ser da nok alt for meget fjernsyn, der hvor de har så forbandet hvide tænder de fleste af dem. De hverken drikker kaffe, ryger eller drik stærk sort te, for ikke at tale om rødvin som farver tænderne helt blå.

Jeg drikker mest stærk sort te, nu og da rødvin, men ikke af den blå slags.

Nej, jeg har ikke tænkt mig at kaste en mindre formue efter tandlægen, for at få hvidere tænder. Det kan klares med 32 % Brintorilte eller måske med mit nye eksperiment Klorin. Der er faktisk noget som tyder på, at der er lige så effektivt. Det må de kommende dage vise.

Hun er jo binde gal, tænker du, du er i så fald ikke den eneste. Der er adskillige som ryster på hovedet,  af hvad jeg af og til går og roder med.



 Hvis Klorin viser sig at være rigtig effektivt, så er der en masse penge at spare. 32% Brintorilte er ret dyrt,  det skal først bestille hjem på apoteket. Indimellem har jeg en del knogler der skal bleges, så jeg håber at Klorin kan gøre det godt nok.

Vi får se måske det ender med et TV smil.
  

3 kommentarer:

  1. I read your blog on a daily basis. This is a really great and informative post. Thanks for sharing.få hvide tænder

    SvarSlet
  2. I read your blog on a daily basis. This is a really great and informative post. Thanks for sharing.
    blegning af tænder

    SvarSlet