fredag den 2. oktober 2009

Efterår

Så er det tid for start af blog. Jeg har længe haft lyst til at blogge, men alt har sin tid. Nu er det så, blevet tid.

Her på siden vil du møde mig og mine, og ikke mindst det som lige falder mig for. Min titel er Folehaves univers. Det er nok det jeg kan sige mest om, da det er der jeg som regel befinder mig. Når ellers jeg er tilstede.
Tonen vil ikke altid være helt "ren" her hos mig, det er jeg simpelthen alt for impulsiv til. Bander ret ofte, blander mig i det meste og vil absolut have lov til at sige lige, hvad fanden der falder mig for. Nogle gange må jeg æde noget i mig igen, når jeg lige har tænkt mig om, men det bliver ikke ofte , det vil ske. Slet ikke med min gode vilje.

Jeg håber at du vil kigge ind til mig , nu og da. Endnu ved jeg ikke hvor ofte jeg vil skrive, måske det bliver lidt ujævnt, men lad mig nu lige komme igang først.

Det der med de mange flotte fotos, som jeg kan se på forskellige bloggs, ja dem vil du også møde her. Nok ikke lige så flotte, jeg har ikke dyrt "maskineri" og har heller ikke tænkt mig at investerer i noget sådant.
Jeg vil skrive om livet, dagen, mennesker og meninger. Alt i en stor sammen kogt bunke. Nok mest om almindeligheden, som der jo er så forbandet meget af og som vi alle kender så godt.
Velkommen til, jeg håber at vi vil få glæde af hinanden. Jeg høre /læser gerne din kommentar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar