lørdag den 9. januar 2010

Lørdagshygge...og rengøring.

Denne lørdag har budt på rengøring, ikke  den store omgang, men blot støvsugning og gulvvask. Det pynter altid så meget. Jeg har det altid sådan, når jeg har været væk her fra i flere dage, reden må genopbygges, reetableres, så jeg er her igen. Friske tulipaner i vaser og i det hele taget lige lidt ordnung. Kim og Toke har været her alene og de har deres helt eget mønste i hverdagen, når jeg er væk hjemme fra. Fint nok, men jeg kan jo godt se, at vi har meget forskellige grænser for hvordan her skal/kan se ud. Det er nu en gang sådan det er, når der er mere end en som gerne vil bestemme, hvordan banjoen spiller.




Jeg har fået ordnet og iblødlagt, den pil jeg skal bruge til kursus i næste weekend, hos 8 kvinder ved Esbjerg som gerne vil flette. Det bliver dejligt at komme igang igen efter decemberhvor jeg ikke har haft nogle kurser.


Da kim kom hjem fra jagt havde jeg bagt boller og det har jo været rent cacaovej. Så der var nye aviser og hygge foran brændeovnen. Alt imedens duften fra suppegryden fyldte huset. Det bliver simpelthen rødbedesuppe i aften. Jeg trænger til varme og vitaminer.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar