søndag den 28. marts 2010

Frokost gæster.

Søndagen var lige ved at tage r.... på mig, jeg havde glemt det der med tiden, som jeg syntes er noget underligt noget. Det kan man ikke sådan lave om på, tid er tid, er tid.
Vi har haft gæster til frokost, og det har været rigtig hyggeligt. Snakken har gået, og vi har også gået tur, imellem måltiderne. Bare sådan for lige, at få plads til lidt mere. Vi kommer vidt omkring i snakken, og mangt et emne bliver berøret. Det er dejligt, at udveksle synspunkter, om end vi ikke altid,
 er enige.







Der blev plads til lidt ost og det gode knækbrød. Selvfølgelig også et stykke af kringlen som jeg har opskrift på fra min nu afdøde mor. Den gør altid lykke.



Min daglige havevandring gik ud til de potter som jeg igår, fik plantet til med de stedmoderblomster og hornvioler , som Kim havde købt, da den lokale friskole kom forbi, for at tjene lidt penge til skolen. Jeg havde glemt at give dem vand, altså blomsterne, dette er nu ordnet. Jeg håber bare at de ikke blæser helt i stykker, de store af dem, de er jo lidt sarte, når det sådan rusker derude.

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud...det hele :-))

    SvarSlet
  2. De der snakke, hvor man ikke er helt enige, er også de bedste synes jeg...åh sådan at få vendt verden, det er ikke det værste :-9

    SvarSlet
  3. Ah, et dansk frokostbord! Det har de slet ikke forstand på i Nordamerika.
    Lene

    SvarSlet
  4. Besynderligt, jeg skrev en kommentar på din blog i aftes og væk er den? Det forstår jeg ikke, men vi tager den en gang til. Frokostbordet, åhhhhh. Det har de altså heller ikke forstand på i holland, her er det ypperste en blød bolle med pålæg indeni til frokost eller det evindelige friturestads.
    I hvert fald ser det dejligt ud, det frokostbord, ikke mindre dejligt ser der ud i gårdhaven, den indbyder til kakao og strikketøj. Og jeg faldt totalt for den hængte and/kalkun i din søsters have, dejlig form for humor, det kan jeg godt lide.
    Lad os se om det lykkes at få denne kommentar til Fyn ☺

    SvarSlet
  5. De damer: Jeg har det med at ting forsvinder her på bloggen. Jeg må prøve at bruge lidt tid på at løse problemet.
    Frokost, ja på den her måde, er det vel meget dansk. Der var nu ikke sild og snaps, jeg bryder mig ikke om nogle af delene, så når jeg laver maden bliver det det jeg vil have. Det plejer ikke at være noget problem.
    De gode snakke, ja de rykker altid lidt og man mærker at der er visse ting som tænder en mere end andre. Visse emner er der krudt i. det er ok.

    SvarSlet