tirsdag den 16. marts 2010

Morgensolsmodtagelse.

Jeg havde lige et besøg, hos tandlægen her til morgen. Ikke noget der gør mig noget, at komme der. Men dagen i dag er bare ikke god. Vågnede i nat og havde helvedes ondt i arm og skulder: Det er sådanset bare fortsat, smertestillende hjælper ikke rigtig noget. Jeg tror at de smerter jeg har, svarer til hvordan det er, hvis man har fået et ordentligt lag tæsk. Fandme ikke sjovt.




Men der er jo altid lige et eller andet, som kan fange opmærksomheden og hjælpe lidt på det slunkne humør. Det blev denne lille fyr, som stod lige ved parkeringspladsen. Han lænede sig lidt nonchalant op af muren og nød morgensolen. Gabet åbent til et godmorgen, nå ja så er det vel bare om at komme igang.

Igang og igang bliver der ikke så meget af, det må ende med læsning. Strikke kan jeg ikke med denne arm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar