lørdag den 26. juni 2010

Stille lørdag, i roligt tempo.


Himlen er let grå og det blæser. Det tror jeg faktisk, kommer til at passe mig ganske godt på denne lørdag. Kursisterne er ved at  være ude af døren. Der er ro på skolen og jeg har absolut FRI i dag. Jeg tager det i mit helt eget tempo. Inden længe vil jeg starte Berlingoen og kører mig en tur rundt på Samsø. Jeg håber at der evt. kommer et par fotos ud af denne dag. Vi får se, jeg gider ikke at skulle en hel masse i dag. Der er FRI, og jeg er nød til at tage hensyn til helbredet. Det er altså ikke helt som det var tidligere på året, før reguleringer af pacemaker og DC konvertering. Det bliver der forhåbentlig lavet om på i uge 27.

Billedet herover er fra Line-Dansernes opvisning i går aftes. Der er tempo over damerne. Benene her er i fuld gang, det bliver ikke mine i dag. Men det ser da flot ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar