mandag den 13. september 2010

Så venter jeg bare....


Det er nu ikke så let at vælge farve, efter sådan en lille farveprøve. Yderligere finder jeg det svært, ikke at kunne røre ved garnet. Det er lidt som farveprøver hos farvehandleren, det er sgu også svært at forestille sig et helt rum, for ikke at sige et helt hus, ud fra 2,5x2,5 cm farve klat. Det ses jo tydeligt, rundt omkring, hvor meget folk har taget fejl, når de har ladet sig inspirerer af Frida Karlos kobolt blå bolig som lige er beliggende under andre lys forhold end de kolde danske. Men nu er beslutningen taget og jeg venter bare på posten. Endnu en stribet sweater vil se dagens lys her på nordfyn. Måske inden så længe, måske først til næste vinter, det må tiden vise. Man kan aldrig vide, i et hoved med mange gøremål og ideer.

2 kommentarer:

  1. Kan høre du har det ligesom mig med projekter der nogen gange kan trække ud...fandt for nogen tid siden en sweater jeg var begyndt på til min lillebror der på det tidspunkt gik i børnehaveklasse...han er over fyrre nu, så den trevlede jeg op... Men det er skønne farver du har dig der...håber du ikke har valgt den "forkerte" farve,

    SvarSlet
  2. Det siger lidt om, hvad man sommetider gemmer på. Lillebror kunne vel få et par sokker, ud af trøjegarnet.

    SvarSlet