fredag den 3. december 2010

Ugen der gik.

Ugen er bare gået så hurtigt. Jeg har fra onsdag til fredag været på medicin kursus, på Bostedet hvor jeg  vikarierer. Det har været rigtig godt og jeg har nydt at skulle indtage ny lærdom. Det er herligt, om end det har været hårdt at sidde ned, i så mange timer. At få kendskab til forskellige medikamenter og indsigt i hvad det er vores beboerer dagligt får, det er jeg rigtig glad for at  have fået større viden om. Ikke mindst det at få viden om at mange ting kan gå ind og interagerer med hinanden og dermed øge eller sænke den tilsigtede virkning.
Jeg er da også blevet lidt klogere, på egen medicin.
Aftenen skal jeg tilbringe sammen med nogle af kollegaerne, vi holder julefrokost. Så jeg må nok lige have nettet mig lidt, det tror jeg de vil sætte pris på, de øvrige deltagere. Hullet i jorden giver sig selv, for det første er jeg ikke til de store huller, og for det andet så skal jeg vikarierer kl. 7 i morgen tidlig. Så det bliver ikke ud på de små timer, for mit vedkommende.

Foto overførselen er stadigvæk en gåde og jeg har nu opgivet at få kortlæsere, som ikke står af når jeg blot har sat kortet i, dog uden nogen forbindelse. På et eller andet tidspunkt, må jeg få tid til at finde en løsning.

 

5 kommentarer:

  1. God fornøjelse i aften til julefrokost :-D
    Her står aftenen i Harry Potters navn...for yngstes og mit vedkommende ..
    Ja, det er altid godt at lære nyt og medicin er vist et stort område?

    SvarSlet
  2. Lyder interessant med kursus i medicin...hav en god julefrokostaften...Jeg skal også til julefrokost i aften omdet bliver ud på de små timer ved jeg ikke...hav en god lørdag!

    SvarSlet
  3. Medicinkurser er jo nærmest nødvendige og det glæder mig at man på din arbejdsplads prioriterer at sende vikarer på det kursus også (det er nemlig noget jeg plæderede for i mange herrens år på forskellige arbejdspladser)...
    Jeg håber julefrokosten var hyggelig og at du har en god arbejdsdag idag...:-)

    SvarSlet
  4. Tak skal i have. Det blewv en rolig og ikkeondtihåretdag. Jeg gider ikke være øddelagt af alkohol en hel dag efter. Så det passede mig fint med arbejde her til morgenm. Ja og så kom der jo lige en mere, så jeg tager lige søndagen med. God dag til jer alle.

    SvarSlet