søndag den 2. januar 2011

Jeg er bare så almindelig.

Helle Thorning Schmidt har lige lovet mig at "den helt almindelige dansker, altså dem som tjener under en million om året, ikke vil blive ramt af skattestigninger, hvis hun kommer til maget. Hold da helt kæft hvor er jeg glad, jeg er bare helt almindelig. Jeg nærmer mig ikke den kvarte af, hvad der set med Helles øjne er helt almindeligt. Men hun har da helt ret. Jeg holder mig helt klart under millionen. Så jeg er reddet. Min alder gør at jeg også kan redde mit skind i forhold til evt. pension.  Men det bliver da helt sikker meget interessant, hvad der sker på den politiske scene i dette år.

5 kommentarer:

  1. Jeg er heldigvis også helt helt almindelig....Faktisk så almindelig at de fleste vil undre sig over hvordan jeg får noget at spise hver dag !!!! Hvor er vi dog heldige!!!

    SvarSlet
  2. Ja, det bliver rigtig interessant... Jeg er også helt almindelig og tjener også langt under en million! Jeg er vist også reddet i forhold til efterløn og pension...men Lars' planer kommer helt sikkert til at sætte en kæp i hjulet for mange!

    SvarSlet
  3. Ja jeg kan da være bekymret for at Lars Løkke får skræmt den danske befolkning fra vid og sans så enhver hytter sine egne...og ikke husker fællesskabet og solidariteten...og det holder ikke ved efterlønnen......mere kommer til....jeg kommer egentlig til at tænke på en film med bl.a. Søren Fauli...som hedder "Hvordan slipper vi af med de andre"....om de handicappede, kontanthjælpsmodtagerne, sygedagpengemodtagere, narkomaner, alkoholikere.....for de kan jo ikke betale sig...

    SvarSlet
  4. Øhm, er det bare mig, der ikke rigtigt tror på valgløfter...? ^-^

    SvarSlet
  5. Mia: Det er så her troværdigheden kommer ind. Reklamer siger heller ikke mig noget.

    SvarSlet