torsdag den 23. juni 2011

Ja der er mange muligheder i rejse livet.



Det er sommer og ferietid. Mit fravær her på bloggen, skyldes dog ikke ferie, men mere mangel på timer i døgnet. De rækker bare ikke, dem som er til rådighed. 24 er ikke nok til mig. De sidst 14 dage har jeg slæbt et søvnunderskud efter mig, og det fortsætter nok lidt endnu. Sådan er det, det er jo eget valg, og der er kun en til at lave om på det. Jeg kender hende ret godt, og  ved at det bliver ikke anderledes lige i denne tid. Det er der ikke tid til. Sommer ferie er p.t. forbundet med Kunsthåndværker Marked i Risør i Norge, og det fordrer altså at der er kurve på hylderne, og dette indebærer at jeg får flettet en hel del, på meget kort tid.

Alle tale rigtig meget om ferie rejser, og destinationerne er meget forskellige. Men jeg ved lige nu, at min højst sandsynlig, kommer til at ligge nogenlunde omkring den, som den lokale bager i Bogense  kan byde på.   Måske heller ikke helt uinteressant, i forhold til så mange andre stede, folk nu vælger at tilbringe deres sommer. Jeg må nok prøve ÆG OG REJSER, især er jeg spændt på det med DIV. PYNT.
Jeg vil, i fald jeg kommer der til, fortælle nærmere hvordan det foregår med det der ÆG OG REJSER.

Glædelig Sankt Hans aften, min er tilbragt i hyggeligt selskab med en stor del af de øvrige landsbybeboerer her fra Rostrup.

1 kommentar:

  1. Ja men så god ferie hos bageren i Bogense, håber smørebrødet er godt :-) og pas så godt på hende du kender så godt.

    SvarSlet