torsdag den 30. juni 2011

Kan Jasminen drikkes.


Desværre kan jeg ikke bibringe jer den helt fantastiske duft af Jasmin. Busken har blomstret de sidste par uger, og den dufter så vidunderligt. Jeg har tænkt på, om jeg evt. kan tørre nogle af blomsterne, og bruge dem i min te. Jeg elsker meget sort te med Jasmin. Gerne i liter vis. Faktisk er det forbundet med panik, hvis ikke jeg dagligt er i nærheden af "min te" Jeg har det sikkert, som så mange andre har det med kaffe. Der må et vis kvantum indenbords dagligt, så ikke te balancen vælter.


Er der nogle der ude i verden som har kendskab til om denne Jasmin, bare kan tørres og bruges i te?

2 kommentarer:

  1. Jeg kender måske en der ved det..jeg vender tilbage :)

    SvarSlet
  2. Jeg har videresendt et svar til dig via facebook :) Det var det nemmeste :)

    SvarSlet