søndag den 4. marts 2012

Skønhed i forfaldet.

Alt hænger sammen og har sin tid. Det gælder både det natur og menneskeskabte.  Med alderen skifter vi alle konsistens og spændstighed. Hovedparten af os lever med forfaldet, andre vælger silikone, opstrammende operationer, lidelses og afsavns  fulde kure, og sådan er der så mange mulighede, heldigvis.


Selv er jeg sådan nogenlunde, på højde med disse tulipaner, lige i dag. Ikke at jeg ikke syntes at de er smukke, det er de, ellers stod de ikke på mit bord. Det er blot tilstanden af lidt træt, små gennemsigtig og lidt på retur.


Kuren bliver frisk luft og et hvil, inden jeg tager til Odense for at høre foredrag, med Klaus Titze.


Glædelig søndag

4 kommentarer:

  1. So true...ingen plastikoperationer eller indsprøjtninger til mig - håber foredraget bliver godt :-)

    SvarSlet
  2. De er da smukke, selv om de synger på allersidste vers. Så håber jeg ellers, at det bliver nemmere at genoplive dig, end det ville være for tulipanerne.
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  3. hej Anne !

    så sandt og forfald på en naturlig måde vil jeg langt foretrække fremfor evt. plastictulipaner....og gælder det mennesker...så er plastic i kroppen mig noget imod...skønheden opstår i hovedet på beskueren....og er man til det rene plastic...må man vel have plastic i hovedet vil jeg mene....stort set....held og lykke med foredraget...Jeg har engang set Klaus Titzes kurve på en udstilling i Struer og de var meget flotte og hans særlige rulleteknik var rigtig smuk....så du må have et godt foredrag...:O)

    SvarSlet
  4. Håber du vil synes om foredraget.
    Jeg skal ikke have lavet nogen ændringer.
    Tak for kigget.

    SvarSlet