torsdag den 9. maj 2013

Aftentur, med hvad man sådan render på.


 På min aften tur i går aftes, efter et lettere torden og regn vejr, fortabte jeg mig i alt det der er at kigge på, nede i "Oves skov" og ellers rundt på jorden her.


Noget har stået og står der endnu. Sådan forbliver det nok.


Andet havde en gang en anden funktion, det har det ikke mere.




Ingen tvivl om at dette strammer ret voldsomt. Det gør det så.


Der er en vis omsætning i alt det somblot er ude, med eller uden funktion.


Nogle gik en gang for mange år siden ud og ind her. Det er ikke længere tilfældet.


 

Slåen buskene er tykke af blomster, der dufter meget let og elegant i deres nærhed.


Der gik nok omkring 40-50 gæs, oppe på naboens mark. Den er ny tilså et, dejlig frisk grøn og saftig. Jeg er ikke i tvivl om, at naboen er mindre begejstret for disse mange gæs, end jeg er.


Jeg forstår jo ikke, at denne dejlige bolig er ledig. Tænk at blive klækket ud her. Det kan kun gå godt.


Hvad der er op og ned her i livet, tja, det kan man ikke altid være helt sikker på.


En enkelt tabt underkæbe, har vi også, let begroet. Fint klække sted til nogle flere myg.



Naturen her sin helt egen orden, om end jeg hellere ville have haft, at denne rov fugl havde beholdt hovedet på.


En vis lighed med en elefantfod, men det er det dog ikke.




Lidt ud over kanten må man jo nu og da.

Det blev en længere tur, end jeg havde tænkt mig, klokken blev lidt sen og derfor først aftenindlæg nu her til eftermiddag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar